1. האתר שלך משקף את התדמית שלך
האתר הוא המקום שבו מבקרים נחשפים לראשונה לעסק שלך, ולכן חשוב שכל אלמנט עיצובי בו – צבעים, פונטים, לוגו, ותמונות – ייצג את המסר והערכים שלך בצורה נכונה.
2. תן לאנשים סיבה להיכנס לאתר שלך
המשתמשים מחפשים תוכן בעל ערך. הצג באתר שלך מידע חשוב, ידע ייחודי או עדכונים רלוונטיים לתחום שלך, כך שיבואו לראות אותך כאוטוריטה ויחזרו לאתרך שוב ושוב.
3. תחשוב על האתר שלך כאיש מכירות
האתר צריך לא רק להציג את המוצר או השירות, אלא להציג בצורה משכנעת מדוע כדאי לבחור בך על פני המתחרים. הצג את היתרונות שלך, הסבר את הבעיה ופתרונה, וספק דרך קלה ליצור קשר או לבצע רכישה.
4. תהיה רספונסיבי
האתר שלך חייב להיות מותאם לכל מכשיר, במיוחד לטלפונים ניידים. הוא צריך לטעון מהר ולהיות נוח לשימוש, וכמובן חשוב שתהיה נגיש למי שמנסה ליצור איתך קשר.
5. זה הזמן שיכירו אותך
כדי לוודא שהאתר שלך יימצא בתוצאות חיפוש, יש לעבוד על קידום אתרים (SEO) בצורה מתמדת, באמצעות בחירה של מילות מפתח רלוונטיות. שילוב קמפיינים ברשתות החברתיות ותוכן רלוונטי יגביר את הנוכחות שלך ויביא יותר תנועה לאתר.
הקפדה על העקרונות האלה יכולה להפוך את האתר שלך לכלי שיווקי עוצמתי, שיגרום למבקרים להישאר, לחזור, וליצור איתך קשר.